Nå er hun og de ansatte blitt hedret av Posten som «Årets post i butikk 2020» i Oslo og Akershus.

– Det er egentlig helt fantastisk. Vi har jobbet hardt for det og håpet på det lenge. Jeg har vært leder for post i butikk på Holmlia i sju år og har 30 års erfaring fra Posten. Det er god bakgrunn for å formidle videre til mine kollegaer om hvordan vi kan utføre jobben på en måte som er Posten verdig. Nå har vi fått det endelige beviset på det, sier en glad Inger Lise Arntsen til AO.

Gjør ting riktig og har tilfredse kunder

Posten deler ut utmerkelsen til post i butikk som scorer høyt på kundetilfredshet og gjør så mye som mulig riktig ved utsendelser og takseringer slik at kundene ikke skal oppleve feil.

Prisen deles ut i tre kategorier etter antall transaksjoner hos hver post i butikk. Rema 1000 Holmlia tilhører den mellomste kategorien.

– Hva er viktig for dere i møtet med kundene deres?


– For det første at det er kundene vi lever av og at de føler seg vel. At de får svarene de ønsker og tilbudet og veiledningen de trenger slik at de får svar på sine spørsmål og utfordringer. At de får trygg og god veiledning.

– At vi får den anerkjennelsen og at kundene er fornøyde med den jobben vi gjør, synes jeg er veldig bra, sier Arntsen.

Hyllest på Facebook

På Facebook-siden «Engasjerte Holmlianere» strømmer lovordene inn etter utmerkelsen.

Her er bare noen få utdrag fra den unisone hyllesten i kommentarfeltet:

  • «Gratulerer så mye og Så velfortjent. ????? Alltid superbra service hver dag ?? Tusen takk.»
  • «Hun er en av de hyggeligste menneske jeg har møtt i mitt liv. Velfortjent ??»
  • «Og hun som er på bildet er så hyggelig, som en solstråle ? velfortjent!»